středa 19. října 2011

Dítko Štěstěny

Vážení čtenáři, delší dobu jsem se neozval, ale teď vám musím oznámit menší změnu plánu. Ne, nebudu spát na lehátku s Fullerem :D Víte, díky tomuto blogu jsem si už vyměnil nemálo slov či mailů s některými zajímavými lidmi, kteří se pohybují v módní branži, ale když mi přišel mail od Blanky Matragi, spadla mi čelist.

Blanche je milá ženská, a tak jsem se rozhodl, že příštích několik článků věnuju jí. Konkrétně by to měl být triptych. První článek bude o jejím životě. Hodlám načíst její autobiografie a vybrat z nich to nej, co by vás mohlo zajímat. Druhou částí bude krátká reportáž z návštěvy jejího butiku, kam mě pozvala. No a zlatým hřebem bude recenze její dlouhodobé výstavy, která byla na začátku října zahájena v Obecním domě.

Možná si říkáte, že tu bude tak trochu přeblankováno, ale já myslím, že této ženě dlužíme trochu více pozornosti, a když se k sepsání kloudných článků nikdo jiný nemá, tak to musí zase odedřít chudák Filda. Nebojte, později se zaměřím i na jiné inspirující lidi a módní domy (už se nemůžu dočkat, až například napíšu článek o poslední kolekci Versace!!!)

Toť vše. Máte se určitě na co těšit, nápadů mám mnoho, jen kdyby bylo více času a sil je realizovat!


fotografie / jima161

4 komentáře: