pátek 8. července 2011

On dit que je suis unique

Ve svém prvním článku se obvykle bloger představí, aby čtenáři jeho výplodů měli aspoň tušení, s kým mají tu čest. Jak už ovšem název mé prvotiny napovídá, já tak neučiním, protože jsem unique. Ano… jsem jedinečný!

Raději vám tedy ve zkratce řeknu, na co se můžete těšit. Budu psát o módě a životním stylu. Nečekejte však náboje jakožto přívěsky na řetízek či jakýkoli kus oděvu s vesmírným potiskem. Comme j'ai dit − je suis unique ! Budu psát články o tom, co se MNĚ líbí a co považuju za tak nádherné a skvostné (popřípadě tak hnusné a odpudivé), že se o to s vámi musím podělit. Nejčastěji to bude skutečně nějaký módní klenot, nicméně pokud objevím fotky nádherného hotelu, kouzelné pláže či (s pomocí mé drahé sestřičky) upeču ukázkový dort, určitě se s vámi o tyto své radůstky a libůstky velmi ochotně podělím!

Na blogu též hodlám zveřejňovat recenze módních časopisů (taky vždycky v trafice bezradně lomíte rukama, protože nevíte, jestli tento měsíc koupit Marie Claire, Elle, nebo Harper's Bazaar, popř. Dolce Vitu?), zajímavé outfity, které pro vás odprezentuju buďto já (vím, jak po tom prahnete! :-) nebo mí pomocníci Judas Boy či Judas Girl.

To by na úvod stačilo − místo slibů a planých řečí vám raději naservíruju své články, které už vás přesvědčí, jestli stojím za to, abyste sledovali můj blog, nebo mě pošlete na propadliště dějin. Solidní nabídka, n'est-ce pas?



« On dit que je suis unique. » Kéž by to byla pravda!

3 komentáře:

  1. Tak šup :-) Do toho!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si přečetla pár článků a určitě sem v budoucnu zavítám znovu :)(mimochodem pobavila mě reakce MC na tvou recenzi). A chválim ti tu francouzštinu :D
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé konečně někdo kdo má francouze rád (jako poloviční francouzska to velmi ocenuji) Tres heureuse que au moins quelqun.... :)

    Noémie :)


    http://li-fe-is-so-swe-et.blog.cz/

    OdpovědětVymazat