pátek 16. srpna 2013

Am I your National Anthem?

Tak tohle vintage video mě před hodinou naprosto dokonale rozložilo :D Svou láskou k Laně Del Rey se netajím. Po objevení tohoto klenotu však dosáhla má láska k ní rozměrů vesmíru! A jak víte, ten je nekonečný. Co na tomto prapůvodním videoklipu k songu National Anthem z vlastní homemade produkce zpěvačky tak zbožňuju?



#1 Už delší dobu si všímám, že kluci používající Twitter šílí z holek, které špulí rety a poprsí pro své profilové fotky na Facebooku. Nevím, zda je to tím, že jsou faceoobové holky skutečně tak strašné (Facebook totiž již nějaký ten pátek nevedu), nebo jsou twitterovští kluci tak silně alternativní, že se proti nim musí již z principu vymezovat (to je dost možné - používám Twitter a jsem alternativní), nicméně tento trend nelze přehlédnout. A LDR se v klipu vystavuje přesně jako naivní děvčátko na sociální síti - nakrucuje se ve svých krátkých šatečkách, ukazuje útlé nožky a celkově se snaží vyvolat dojem lolitky, která jen čeká, až se jí ozve nějaký zámožný daddy, v horším případě hvězda místního fotbalového dorosteneckého mužstva.

#2 LDR zde má její často diskutované rty snad ještě větší než ve své slavné prvotině Video Games, a to už je co říct!

#3 Její taneční pohyby dostávají jejímu výroku, že: „Pokud bych měla předvést, jak tančím v klubech, mohli by mě za to zavřít.“ Ručička barometru svůdnosti nyní kmitá v rudém poli -.-

S tím, jak jsem poslední týden zaznamenal příchod krize související s odchodem léta, mě právě toto video ujistilo, že i studený srpnový večer může být extrémně „hot“!

2 komentáře:

  1. Tak tuto video je pro mne novinka :D
    Miluji Lanu ♥ :)
    Máš můj obdiv, že úspěšně odoláváš FB šílenství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měl Facebook jako jeden z prvních v zemi, když ještě bylo "cool" ICQ a Libimseti.cz :D Takže proto mě záliba v něm opustila dřív, než zbytek naší degenerate generation :D

      Vymazat